مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-07سياسي

شهرری، لنگرگاه فرهنگی استان تهران است


شهرری به عنوان قبله تهران و به برکت وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همواره لنگرگاه فرهنگی و اخلاقی استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در نخستین نشست فرمانداران با استاندار تهران که عصر امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری برگزار شد، اظهار کرد: در آغاز سال در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با مدد از سیدالکریم که زیارتش با سیدالشهدا(ع) برابری می کند، میزبان بخشداران و فرمانداران استان تهران هستیم.

  وی گفت: دولت کریمه آیت الله رییسی در نظر دارد که با مدد اهل بیت علیهم السلام کار را آغاز کند و به نتیجه برساند که این رویه در سطح استان تهران و همچنین شهرستان ری نیز به مرحله اجرا رسید.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: ری به واسطه استقرار سپاه استان تهران در این شهر و وجود با برکت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همواره لنگرگاه اخلاقی، اقتصادی و امنیتی ام القرا کشورهای اسلامی است.

زمانی تصریح کرد: استقرار سپاه استان تهران در شهرری به منزله ایمن بودن این شهرستان است.

  معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: ری به واسطه وجود بارگاه سیدالکریم(ع) به فرموده رهبر معظم انقلاب قبله تهران و لنگرگاه فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی استان تهران است لذا امیدواریم در آینده نیز بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرری، لنگرگاه فرهنگی استان تهران است

شهرری، لنگرگاه فرهنگی استان تهران است