مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-07سياسي

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی کرمانشاه اعلام شد


رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری بیستم فروردین ماه به نام روز هنر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی کرمانشاه پرداخت.

- با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی با هدف تدوین برنامه های ویژه هفته هنر انقلاب، اظهار کرد: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و نیازهای برآمده از زیست بوم فرهنگی و اجتماعی، ویژه برنامه هایی طراحی شده که هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه های حوزه هنری کرمانشاه در هفته هنر انقلاب اسلامی، افزود: تجدید میثاق با شهدا و هنرمندان فقید، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، دیدار با استاندار کرمانشاه و ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های این حوزه، پخش و تحلیل فیلم مستند انحصار ورثه و گفتگو پیرامون شخصیت شهید آوینی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، دیدار و تکریم هنرمندان انقلابی، اکران فیلم در مناطق محروم و کم برخوردار، برگزاری کارگاه تصویرسازی با عنوان هنر پهلوانی را بخشی از ویژه برنامه های حوزه هنری در هفته هنر انقلاب برشمرد.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از افتتاح تماشاخانه (پلاتو) استاد داریوش گراوندی در حوزه هنری کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه هنری و متخصصین امر و با اعتباری سه میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی کرمانشاه اعلام شد

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی کرمانشاه اعلام شد