مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-07اجتماعي

ورود دادستان لنگرود به موضوع تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، روز گذشته مطلبی در فضای مجازی در خصوص تنبیه بدنی شدید یک دانش آموز توسط مدیر یک مدرسه در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بدی را در روزهای نخست حضور دانش آموزان بعد از دو سال دوری از مدارس به همراه داشت.

  مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به انتشار عکسی از سیلی مدیر مدرسه ای در لنگرود بر صورت یک دانش آموز نوجوان با تایید این خبر اظهار کرد: در یکی از مدارس، دو دانش آموزِ مقطع ششم ابتدایی با یکدیگر درگیر می شوند و مدیر مدرسه برای جدا کردنشان ورود کرده و به یکی از دانش آموزان سیلی می زند.

  مجید فاریابی با اشاره به سابقه 15ساله این مدیر مدرسه گفت: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد، در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم و به ملاقات حضوری دانش آموز نیز خواهیم رفت و علاوه بر دلجویی وی، موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

  دادستان شهرستان لنگرود نیز در واکنش به این موضوع و تنبیه دانش آموز توسط مدیر اظهار کرد: هرگونه فعل یا ترک فعل عمدی که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان را در معرض خطر و آسیب قراردهد؛ از قبیل ضرب و جرح، توهین یا تهدید نسبت به طفل یا نوجوان براساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان لنگرود به موضوع تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه

ورود دادستان لنگرود به موضوع تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه