مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-07فرهنگي

نمایش نسخه سینمایی «هویدا» برای اولین بار / آقامرتضی از 19 فروردین اکران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه مستند، مستند هویدا به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر قرار است از امشب پنجشنبه 18 فروردین ماه به دلیل همزمانی با سالروز مرگ امیرعباس هویدا باسابقه ترین نخست وزیر پهلوی اکران آنلاین خود .

- نمایش نسخه سینمایی هویدا برای اولین بار / آقامرتضی از 19 فروردین اکران می شود روابط عمومی خانه مستند اعلام کرد: نسخه سینمایی هویدا و مجموعه مستند آقا مرتضی به تهیه کنندگی مهدی مطهر از محصولات خانه مستند 18 و 19 فروردین اکران آنلاین می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه مستند، مستند هویدا به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر قرار است از امشب پنجشنبه 18 فروردین ماه به دلیل همزمانی با سالروز مرگ امیرعباس هویدا باسابقه ترین نخست وزیر پهلوی اکران آنلاین خود را در سایت خانه مستند آغاز کند.

مستند زندگی و زمان مرگ امیرعباس هویدا ابتدا در 4 قسمت 42 دقیقه ای تولید شد که به بررسی جعبه سیاه بسیاری از اتفاقات دهه چهل و پنجاه ایران و وضعیت رژیم پهلوی در 15 سال انتهایی این رژیم می پردازد و نسخه سینمایی آن که تا امروز نمایش داده نشده است، از امشب 18 فروردین 1401 ساعت 19:00 به صورت رایگان وارد اکران آنلاین خانه مستند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نسخه سینمایی «هویدا» برای اولین بار / آقامرتضی از 19 فروردین اکران می شود

نمایش نسخه سینمایی «هویدا» برای اولین بار / آقامرتضی از 19 فروردین اکران می شود