مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-07بين الملل

صنعاء:آماده صلح هستیم اما فعلا دستمان را از روی ماشه برنمی داریم


سفیر صنعاء در دمشق گفت، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تا زمانی که مطمئن نشوند تجاوزات ائتلاف سعودی کاملا متوقف شده، جبهه ها را ترک نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله علی صبری سفیر صنعاء در دمشق در گفت وگویی با وب سایت العهد به برخی سوالات درباره تحولات یمن پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی حمایت متحدان یمن از این کشور بویژه جمهوری اسلامی ایران گفت: حتی در خصوص رابطه با متحدان نیز ائتلاف متجاوز توانست حد و حدودی برای این رابطه قرار دهد و استفاده از حمایت متحدان فراهم نیست زیرا یمن تحت محاصره دریایی، زمینی و هوایی گسترده است به نحوی که کمک های انسانی نیز فقط از طریق سازمان ملل و چارچوبی که ائتلاف با آن موافقت کرده، وارد یمن می شود.

حتی ورود مشتقات نفتی، کالاهای تجاری و غذایی به یمن و بندر الحدیده نیز با چراغ سبز ائتلاف سعودی و با موافقت سازمان ملل  انجام می شود.

عبدالله علی ادامه داد، سعودی و ائتلاف متجاوز به دنبال جدا کردن یمن از دوستان و متحدانش بود و متأسفانه تا حد زیادی موفق شد.

با این وجود موضوع به همین جدا ختم نشد.

مواضع قدرتمند سران محور مقاومت و در مقدمه آنها سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و نیز برخی نیروها و جنبش های مقاومت در فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء:آماده صلح هستیم اما فعلا دستمان را از روی ماشه برنمی داریم

صنعاء:آماده صلح هستیم اما فعلا دستمان را از روی ماشه برنمی داریم