مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-07حوادث

تعمیرکار موبایل، کیف پول 4 میلیاردی رمز ارز را خالی کرد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت چهار میلیارد ریالی از کیف پول دیجیتالی مشتری خود کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته و 400 میلیون تومان از آن برداشت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی اخیرا به یک تعمیرکار تلفن همراه مراجعه کرده و گوشی تلفن همراه خود را به دست او سپرده است.

وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده و سرنخ هایی را به دست آوردند، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق همان تعمیرکار موبایل گوشی تلفن همراه هوشمند شاکی است که بلافاصله با هماهنگی قضایی این فرد دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی ادامه داد: با بازجویی از متهم وی به جرم خود اعتراف کرد و معترف شد که با سوءاستفاده از بی دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول رمز ارز و عدم استفاده از رمز روی برنامه های کاربردی گوشی تلفن همراه به کیف پول دیجیتالی وی دسترسی پیدا کرده و اقدام به خالی کردن آن کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرکار موبایل، کیف پول 4 میلیاردی رمز ارز را خالی کرد

تعمیرکار موبایل، کیف پول 4 میلیاردی رمز ارز را خالی کرد