مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-07اقتصادي

وزیر اقتصاد: احیای بندر خشک آپرین، نقش مهمی در فرایند اقتصادی کشور دارد


اهتمام جدی دولت بر این است که نقاطی که مانند بندر خشک آپرین نقش استراتژیک در فرایند اقتصادی به ویژه مسئله حمل بار در کشور ایفا می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه سفر به شهرستان اسلامشهر و بازدید از بندر خشک آپرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از مرکز لجستیک اسلامشهر یک بندر خشک موفق در قلب خطوط ترانزیتی ریلی کشور احیا و فعال خواهد شد.

خاندوزی افزود: احداث بندر خشک آپرین ظرفیت های بسیار بالایی دارد، متاسفانه در جریان عملیات اجرایی آن عقب ماندگی های زیادی وجود دارد که باید پیشتر از این به بسیاری از موارد قانونی عمل می شد، تا قابلیت بهره برداری و استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در مسیر احداث بندر آپرین تاخیرات زیادی وجود دارد، بیان کرد: با توجه به اهتمام جدی دولت بر این که حتما از این دست نقاطی که به طور ویژه می تواند از محرومیت خارج شود و نقش استراتژیک در فرایند اقتصادی به ویژه مسئله حمل بار در کشور ایفا کند، احداث و بهره برداری از این بندر یک امر ضروری و حیاتی است.

وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: در بازدیدی که از بندر خشک آپرین انجام شد، نقاط ضعفی در برخی موارد شناسایی شد و با تفاهمی که با حضور رییس کل گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: احیای بندر خشک آپرین، نقش مهمی در فرایند اقتصادی کشور دارد

وزیر اقتصاد: احیای بندر خشک آپرین، نقش مهمی در فرایند اقتصادی کشور دارد