مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-07سياسي

تمام مراحل دادرسی در اردبیل الکترونیکی می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمام مراحل دادرسی و رسیدگی به پرونده های وارده در دستگاه قضایی استان اردبیل الکترونیکی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر پنجشنبه در بازدید از دادگاه های کیفری استان اردبیل افزود: این ارزیابی طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه پس از 2 مرحله بازرسی در سال گذشته از سوی بازرسان مرکز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا به منظور بهبود وضعیت موجود و خدمت رسانی بهینه به آحاد مردم استان، یکی از برنامه های اصلی سال جاری تمام الکترونیکی کردن مراحل دادرسی در شعب رسیدگی کننده است که با اجرایی شدن این برنامه، شاهد افزایش سرعت رسیدگی در پرونده ها و صدور احکام خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از نهادهای ارفاقی و مجازات های جایگزین حبس نیز در کنار این موضوع، کمک بسیار شایانی در کاهش جمعیت کیفری استان خواهد داشت که از تأکیدات خاص ریاست قوه قضاییه است و باید در اولویت امور قرار گیرد.

حجت الاسلام کثیرلو در ادامه این بازدید، به شعب رسیدگی کننده سرکشی و درخواست ها و مشکلات را بررسی و برای برخی از موارد مطرح شده از سوی اربابان رجوع دستورات قضایی لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراحل دادرسی در اردبیل الکترونیکی می شود

تمام مراحل دادرسی در اردبیل الکترونیکی می شود