مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-07حوادث

اشرار مسلح در کرمانشاه با اقتدار نیروی انتظامی دستگیر شدند


اشرار مسلح در کرمانشاه با اقتدار نیروی انتظامی دستگیر شدند.

- ، علیرضا دلیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی و ضرب و جرح با قمه و چاقو در خیابان دیزل آباد کرمانشاه که منجر به مصدومیت سه نفر شده بود رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری 25 دولت آباد کرمانشاه تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی عاملان تیراندازی و قمه کشی آغاز کردند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان حادثه در شهرک سجادیه کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه هر چهار شرور را دستگیر کردند.

دلیری بیان کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده 41 عدد فشنگ کلاشینکف کشف و یک دستگاه خودرو پژو پارس که با استفاده از آن اقدام به تیراندازی و فرار کرده بودند، هم توقیف شد.

وی در پایان از معرفی اشرار دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت قاطعانه خواهد بود و مسببان آن به سزای عمل خود خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار مسلح در کرمانشاه با اقتدار نیروی انتظامی دستگیر شدند

اشرار مسلح در کرمانشاه با اقتدار نیروی انتظامی دستگیر شدند