مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-07سياسي

بازدید وزیر اقتصاد از بندر خشک آپرین اسلامشهر


وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در بندر خشک آپرین در اسلامشهر از نزدیک روند عملیات احداث نخستین بندر خشک کشور را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز در سفر یک ساعته به شهرستان اسلامشهر از بندر خشک آپرین بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات احداث نخستین بندر خشک کشور قرار گرفت.

این سفر با دعوت و پیگیری مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، تهران شمیرانات و پردیس انجام شد، خاندوزی به همراه مدیران کل راه آهن جمهوری اسلامی و گمرکات کشور، فرماندار و جمعی از مقامات استانی از بخش های مختلف ایستگاه آپرین و منطقه ویژه بندر خشک بازدید کرده و موانع و مشکلات موجود برای ایجاد بزرگترین بندر خشک کشور را مورد بررسی قرار داد.

با دستور وزیر اقتصاد مقرر شد مسئولان راه آهن با سرعت بیشتری زیرساخت ها و ساختمان های مورد نیاز استقرار گمرک را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: در بندر خشک آپرین که به عنوان نخستین بندر خشک کشور و بر اساس تفاهم نامه منعقده بین رییس کل گمرک کشور با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در فروردین ماه سال 1399 عملیات احداث آن در زمینی به مساحت هزار هکتار آغاز شده، قرار است بیش از 60 درصد از کالاهای ورودی کشور دریافت و به صاحبان کالا تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر اقتصاد از بندر خشک آپرین اسلامشهر

بازدید وزیر اقتصاد از بندر خشک آپرین اسلامشهر