مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-07سياسي

آغاز به کار«آشپزخانه مهدوی»با هدف کمک به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان در محل مسجد امام حسین (ع ) شهر زنجان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی با تبریک حلول  ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان در محل مسجد امام حسین (ع ) شهر زنجان افتتاح و در سطح استان نیز 45 آشپزخانه برای اطعام نیازمندان زنجانی فعالیت خودرا آغاز کردند.

  مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه ریزی شده است از طریق 45 آشپزخانه فعال در سطح استان غذای گرم طبخ و بین خانواده های زیرپوش و سایر نیازمندان توزیع شود، افزود: در تمامی مراحل طبخ  و توزیع غذای گرم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به دقت مورد توجه قرار گرفته و فعالیت این مراکز با مجوز و نظارت مراکز بهداشت انجام می گیرد.

وی گفت: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته های معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان ماه مبارک رمضان، تمامی خانواده های زیرپوشش از بسته های غذایی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار«آشپزخانه مهدوی»با هدف کمک به نیازمندان

آغاز به کار«آشپزخانه مهدوی»با هدف کمک به نیازمندان