مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-07اقتصادي

طرح تقاضای توقف ابلاغ قانون مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد


به علت ابلاغ قانون مالیات بر ارزش افزوده با مشکلات متعددی مواجه شده ایم و به همین علت در ستاد اقتصادی دولت از رییس جمهور درخواست شد تا این ابلاغ متوقف و در جلسه سران قوا این خواسته مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران ، سعید محمد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جمع سرمایه گذاران مطرح کشور از آنها برای راه اندازی تولیدات و ارائه خدمات در مناطق آزاد کشور دعوت به عمل آورد.

محمد در این نشست که با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد با تاکید بر ارائه فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و آشنایی با ظرفیت ها توانمندی های سرمایه گذاران حاضر اظهار داشت: همه تلاش مجموعه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد این است تا موانع سرمایه گذاری از میان برداشته شود و از سوی دیگر نیز با مطرح کردن مباحث و چالش های مربوط به مناطق آزاد در بدنه دولت، تلاش می شود تا مشکلات در این حوزه حل و فصل شود.

وی افزود: در کشور ما موانع برای تولیدکنندگان زیاد است و به همین علت بود که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) سال رفع موانع تولید نام گذاری شد که کاملا منطبق با شرایط بود زیرا برخی سرمایه گذاران به این نتیجه رسیده اند که اگر پول خود را در کشورهای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تقاضای توقف ابلاغ قانون مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد

طرح تقاضای توقف ابلاغ قانون مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد