مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-07سياسي

22 مرکز آزمایشگاهی پیام نور عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی ریاست جمهوری شدند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، با اشاره به نامگذاری سال 1401 با عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری، از عضویت 22 مرکز آزمایشگاهی دانشگاه از سال 1397 به کسب شرایط لازم برای عضویت در «شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی» .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، با اشاره به نامگذاری سال 1401 با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری، از عضویت 22 مرکز آزمایشگاهی دانشگاه از سال 1397 به کسب شرایط لازم برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با هدف هم افزایی توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه های مختلف فناوری های پیشرفته و راهبردی، در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند.

وی، بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه های فناوری راهبردی، تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی، جمع آوری اطلاعات جامع در مورد تعداد و نوع تجهیزات آزمایشگاهی و پراکندگی آن در سطح کشور، ارتقای دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه ها از طریق آموزش و به اشتراک گذاری تجارب، استاندارد سازی فعالیت های آزمایشگاهی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 مرکز آزمایشگاهی پیام نور عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی ریاست جمهوری شدند

22 مرکز آزمایشگاهی پیام نور عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی ریاست جمهوری شدند