مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-07اقتصادي

کرایه حمل نقل عمومی در اردبیل 50 درصد افزایش می یابد


شهردار اردبیل با اشاره افزایش 50 درصدی کرایه حمل نقل عمومی در اردبیل ، گفت: شورا و شهرداری اردبیل در تعیین نرخ جدید حمل و نقل عمومی وضعیت درآمدی و اقتصادی مردم را لحاظ کرده و این نرخ پایین تر از شهرهای همجوار است.

- محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک سال جدید و ماه معنوی بهار قرآن اظهار کرد: باید از ماه رمضان به عنوان ماه توشه معنوی بهترین و شایسته ترین بهره را ببریم.

وی به فعالیت شهرداری از ابتدای سال جدید اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا کارهای عمرانی و زیربنایی را در شرایط فصل کاری به سرعت انجام داده و وضعیت مطلوبی را در شهر برای شهروندان مهیا کنیم.

شهردار اردبیل به فعالیت مجدد سرویس های مدارس نیز اشاره کرد و افزود: از 14 فروردین که در حقیقت شروع مهر جدیدی بود، ما با بازگشایی مدارس و حضوری شدن تحصیل روبه رو شدیم که این امر ضرورت راه اندازی مجدد سرویس های مدارس را با همراهی رانندگان تاکسی و مینی بوس فراهم کرده است.

صفری به طرح مباحث مختلف در شورای ترافیک اشاره کرد و ادامه داد: سعی کردیم هم در نرخ جدید حمل و نقل عمومی و هم سرویس مدارس به رغم افزایش سرسام آور قیمت لاستیک و سایر لوازم یدکی خودروها و نارضایتی هایی که از سوی رانندگان بود، زمینه رضایتمندی آنها را جلب کرده تا با نرخی مناسب فعالیت مجدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه حمل نقل عمومی در اردبیل 50 درصد افزایش می یابد

کرایه حمل نقل عمومی در اردبیل 50 درصد افزایش می یابد