مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-07سياسي

روزانه 500 تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود


مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین با تاکید بر ضرورت آموزش مردم برای تفکیک زباله از مبدا گفت: روزانه 500 تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود.

- ، فتح الله فرجی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین از چاله زباله های پسماند ورامین واقع در چرم شهر که با همراهی حسینی نسب معاون خدمات شهر انجام شد در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در میان عوامل پسماند و جمع آوری زباله های سطح شهر اظهار داشت: نظر به تحقق شعار سال، اولویت این سازمان در سال 1401، احداث کارخانه پسماند به صورت مکانیزه خواهد بود.

وی افزود: روزانه 500 تن زباله توسط عوامل زحمتکش شهرداری به این مکان انتقال پیدا می کند، که سعی داریم تفکیک زباله ها را با کمک خود مردم در محل تولید آن انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد نیز گفت: گشت های سازمان پسماند به صورت شیفتی در حال جمع آوری سگ های ولگرد هستند و در آینده نزدیک طرح عقیم سازی این حیوانات در محل رها سازی آنها اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین نیز در این بازدید با تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل جمع آوری پسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 500 تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود

روزانه 500 تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود