مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-07حوادث

کشف 101 کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 101 کیلو و 300 گرم تریاک در شهرستان سرایان خبر داد و گفت: در این زمینه 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی سرایان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو 405 که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده پلیس سریعا از محل متواری شد که مأموران خودرو حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی و پاک سازی از مسیر تردد آن، 101 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ادامه این عملیات یک سواری پژو 405 دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه 2 خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 101 کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»

کشف 101 کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»