مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-07پزشكي

هنوز چرخ بهداشت لنگ می زند!


روز جهانی بهداشت به همه انسانها تأکید دارد که باید بدانیم موضوع بهداشت و رعایت توصیه های مربوط به آن، امری فردی، اجتماعی و حاکمیتی است؛ به طوری که اگر در هر جایی کوتاهی توسط یکی از این سه مولفه بروز کند، - گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک: از قدیم الایام گفته شده عقل سالم در بدن سالم است و آنچه به عنوان اصل مهم در داشتن تندرستی کار گشا و محوری است، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

امروز 7 آوریل روز جهانی بهداشت نام گذاری شده است.

شعار امسال روز جهانی بهداشت سیاره ما، سلامتی ما   است.

روز جهانی بهداشت با هدف ایجاد آگاهی از یک موضوع ویژه سلامت محور برای برجسته کردن بحرانی نگران کننده که برای سازمان بهداشت جهانی اولویت دارد، گرامی داشته می شود.

از بدو بنیان گذاری نخستین مجمع بهداشت در 1948 و از زمان اجرایی شدن آن در 1950، هدف این بزرگداشت، ایجاد آگاهی از یک موضوع ویژه بهداشتی برای برجسته کردن یک زمینه نگران کننده دارای اولویت برای سازمان بهداشت جهانی است.

بهداشت و رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی در سال های اخیر، همواره به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی میزان سلامت یک جامعه به شمار می رود.

این اهمیت دادن به بهداشت فردی و اجتماعی باعث بالا رفتن میزان سلامت و تندرستی افراد مختلف یک جامعه و بدنبال آن افزایش طول عمر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز چرخ بهداشت لنگ می زند!

هنوز چرخ بهداشت لنگ می زند!