مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-07اجتماعي

چاره ای جز توسعه آب شیرین کن ها در هرمزگان نداریم


به دلیل منابع محدود سطحی و زیر سطحی در هرمزگان چاره ای جز توسعه آب شیرین کن ها نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه در حال حاضر منابع آبی هرمزگان بحرانی و طاقت فرساست، افزود: شرایط هرمزگان را به خوبی می شناسم و به دلیل منابع محدود سطحی و زیر سطحی چاره ای جز توسعه آب شیرین کن ها نداریم.

به گفته وی، هرمزگان یک استان کم بارش است و ضروریست خود را با این شرایط وفق داده و آب مورد نیاز مردم استان را از منابع غیر متعارف چون آب شیرین کن ها تأمین کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عین حال، شیرین سازی آب دریا را بسیار گران عنوان کرد و افزود: کاهش هدر رفت و مدیریت مصرف آب از جمله اقداماتی است که باعث پایداری بیش از پیش آب در مناطق مختلف هرمزگان خواهد شد.

وی با تاکید بر نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های توزیع برای کاهش هدر رفت، تصریح کرد، این مسئولیت بر عهده آب و فاضلاب است و ما نیز با تکیه بر امکانات و توانایی های خود تلاش خواهیم کرد در این زمینه تجدید نظر کرده و شبکه های آبرسانی استان را بازسازی کنیم.

انتقال پساب تصفیه شده به صنایع غرب را با جدیت ادامه می دهم حمزه پور با اشاره به لزوم مدیریت مصرف آب با توجه به محدودیت منابع گفت: شیرین سازی آب دریا پرهزینه است و چاره ای جز این کار نداریم از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز توسعه آب شیرین کن ها در هرمزگان نداریم

چاره ای جز توسعه آب شیرین کن ها در هرمزگان نداریم