مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-07حوادث

نجات زن باردار در تصادف محور نهاوند- ملایر


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از نجات یک زن باردار در صحنه تصادف دو دستگاه خودرو پژو  پارس و تیبا در محور نهاوند - ملایر خبر داد.

- منوچهر بداغی با اشاره به وقوع تصادف و برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس و تیبا اظهارکرد: این تصادف صبح روز گذشته در محور نهاوند - ملایر نرسیده به تقاطع حسین آباد ناظم رخ داد.

بداغی ادامه داد: ابتدا نیروهای اورژانس در صحنه حاضر می شوند که با مشاهده وضعیت خودرو تیبا و گیر افتادن زن باردار در آن، نجات گران جمعیت هلال احمر این شهرستان را مطلع می کنند.

وی مطرح کرد: نجات گران پایگاه آورزمان ملایر با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت استان به محل حادثه اعزام و با رعایت نکات ایمنی و تثبیت صحنه حادثه و دیگر اقدامات لازم با استفاده از ست هیدرولیکی نجات نسبت به رهاسازی خانم باردار اقدام کردند.

بداغی با بیان اینکه نجات گران پس از انجام یک عملیات فنی و جدا کردن قطعات پرس شده خودرو این خانم باردار را بیرون آوردند، گفت: سپس مصدوم با رعایت نکات لازم جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس 115 شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با اشاره به اینکه وضع عمومی زن باردار مناسب بود، از حضور به هنگام نجات گران پایگاه آورزمان و ارگانهای خدماتی همکار از جمله اورژانس 115 ، نیروی انتظامی و پلیس راه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن باردار در تصادف محور نهاوند- ملایر

نجات زن باردار در تصادف محور نهاوند- ملایر