مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-07اجتماعي

نصب المان های فاخر باهدف معرفی فرهنگ و هویت شیراز


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: المان های شهری به عنوان عنصر شاخص از شهر ابزاری ارزشمند برای معرفی هویت شهر هستند.

- روح الله مظفری در اولین جلسه هماهنگی معاونت سیما و منظر با مسئولین زیباسازی مناطق یازده گانه شهرداری در سال 1401 گفت: المان ها می توانند آینه ای تمام نما، از هویت و فرهنگ شهر باشند.

به نقل از شهرداری شیراز او افزود: نمادها و المان شهری که در فضاهای عمومی نصب می شوند ضمن اینکه موجب بالا بردن کیفیت بصری محیط باعث می شوند، باعث می شود شهروندان و ببیندگان درک بهتری نسبت به محیط زندگی، مفاخر، مشاهیر، آداب و رسوم خود بدست بیاورند.

مظفری با تاکید بر اینکه در زمینه المان های شهری نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایده های جدید هستیم، گفت: شهر شیراز تنها متعلق به شهروندانش نیست و بسیاری از مردم در جهان کشور ایران را به نام شهر شیراز می شناسند و با در نظر گرفتن اینکه شیراز توسط مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری شده باید المان های ملی، مذهبی و اسلامی فاخری در این شهر نصب شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به تاثیر و نقش المان های شهری در زندگی شهروندان اشاره کرد و گفت: در هر المان شهری معانی خاصی به کار برده شده است که اگر این مفاهیم در ذهن شهروندان جای بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان های فاخر باهدف معرفی فرهنگ و هویت شیراز

نصب المان های فاخر باهدف معرفی فرهنگ و هویت شیراز