مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-07اجتماعي

باران و باد شدید مهمان استان سمنان می شود/ هشدار زرد هواشناسی


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی از فردا مهمان استان سمنان خواهد بود در نتیجه بارش و وزش باد نسبتاً شدید را شاهد خواهیم بود.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از فردا شاهد ورود سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان خواهیم بود سامانه ای که از سمت غرب وارد استان شده و کم کم تمام نقاط استان را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

ورود سامانه بارشی باعث شده تا زنگ هشدار زرد هواشناسی نیز به صدا در بیاید هم اکنون ابرها از سمت غرب وارد استان سمنان شده اند اما بارش ها از فردا و پس فردا آغاز می شود و به ویژه در ارتفاعات و راه های مواصلاتی بین شهرها مانند مهدی شهر، فولاد محله، سمنان، فیروز کوه و دیباج و… با وزش باد شدید نیز همراه خواهد شد.

گفتنی است این سامانه کم فشار و بارشی دمای هوا را نیز طبیعتاً تحت تأثیر قرار می دهد اما آنطور نیست که کشاورزان استان سمنان نگران سرمازدگی باشند برای امروز مرکز استان سمنان آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهد بود و از فردا بر میزان ابرها افزوده شده و برای روز شنبه احتمال بارش باران وجود خواهد داشت بارانی که امروز و فردا چهره تهران را نیز خیس می کند و از جمعه و شنبه به استان سمنان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و باد شدید مهمان استان سمنان می شود/ هشدار زرد هواشناسی

باران و باد شدید مهمان استان سمنان می شود/ هشدار زرد هواشناسی