مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-06اقتصادي

کیفیت آرد و نان همدان بررسی می شود


کارگروهی تشکیل خواهد شد و مسائل مربوط به کیفیت نان و آرد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقابله کردیم و کادر درمان از این همه فشار خسته نشدند و به هر ترتیبی با همه نارسایی ها مقاومت کردند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه دولت سیزدهم با خرید واکسن و همراهی دانشمندان داخلی برای تولید واکسن، سلامت جامعه را حفظ کرد، گفت: زحمات طاقت فرسا و ارزشمند کادر درمان در این راستا در تاریخ ثبت می شود و به عنوان برگی زرین در صفحه افتخارات حوزه سلامت به یادگار خواهد ماند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امسال پس از 2 سال کرونایی مردم با آرامش و راحتی سفر کردند تا جایی که در استان همدان 7 تا 8 هزار نفر از غار علیصدر و 4 هزار نفر از آرامگاه بوعلی بازدید کردند، اضافه کرد: در طرح سلامت نوروزی رییس اورژانس استان با احاطه و تسلط کامل، نظارت و رصد جدی در این حوزه داشت و خدمات مطلوبی در دیگر حوزه های بهداشت و درمان ارائه شد.

وی با بیان اینکه درمانگاه ها، بیمارستانها و اورژانس همه پای کار بودند و به شکل مطلوب به ارائه خدمت پرداختند که جای قدردانی و تشکر دارد، گفت: کارآمدی، تخصص و تعهد از جمله معیارهای مورد نظر در انتصاب مدیران است.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه فسادستیزی و عدالت محوری و اعتقاد به گفتمان دولت به ویژه در خدمت به مردم بیشتر مورد توجه است و مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آرد و نان همدان بررسی می شود

کیفیت آرد و نان همدان بررسی می شود