مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-06اجتماعي

ضلع جنوب بزرگراه امام علی تا کوه بی بی شهربانو «باغ راه» می شود


شهردار منطقه 20 تهران از احداث بوستان بام ری با وسعت 40 هکتار و جنگل کاری در محوطه کوه بی بی شهربانو خبر داد و گفت: تفرجگاه کوهستانی، پیست دوچرخه سواری و باغ راه از ضلع جنوب بزرگراه امام علی(ع) تا کوه بی بی شهربانو، - سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با تاکید بر احداث تفرجگاه در جنوب تهران، اظهار کرد: توسعه 50 هکتار بوستان جنگلی کوه بی بی شهربانو و تبدیل جنگل کاری به بوستان تفریحی را در برنامه داریم که در این راستا انجام طراحی اولیه و تاییدیه سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران انجام شده است.

وی گفت: کار مطالعه و عملیات اجرایی احداث بوستان بام ری طی دو فاز در مجاورت بزرگراه امام علی(ع) و کوهپایه های زیارتگاه بی بی شهربانو پیگیری شده که در فاز اول به وسعت 40 هکتار اجرایی می شود.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: طرح احداث این بوستان با هدف ایجاد مجموعه توریستی، تفرجگاه کوهستانی، پیست دوچرخه سواری و باغ راه از ضلع جنوب بزرگراه امام علی(ع) تا کوه های اطراف بی بی شهربانو، با تخصیص 12 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه آبرسانی، روشنایی و جداره سازی جاده معدن انجام خواهد شد.

پیاده راه سازی خیابان مدرس منتهی به حرم مطهر رضوی در رابطه با توسعه بوستان بانوان بیان کرد: بوستان بانوان در فضایی به مساحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضلع جنوب بزرگراه امام علی تا کوه بی بی شهربانو «باغ راه» می شود

ضلع جنوب بزرگراه امام علی تا کوه بی بی شهربانو «باغ راه» می شود