مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-06اقتصادي

قیمت خرما و تخم مرغ در کرمانشاه اعلام شد


مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه قیمت تخم مرغ و خرما در کرمانشاه را اعلام کرد.

- اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه میزان 750 تن میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال به منظور تأمین میوه مردم در ایام عید بی واسطه مباشرین خود وارد بازار کرد.

وی با اشاره به میزان میوه توصیه شده در بازار شب عید، افزود: از 26 اسفند ماه 1400 تا 13 فروردین ماه سال جاری حدود 650 تن سیب و پرتقال در بازار توزیع و مابقی آن که میزان 100 تن پرتقال است را در ماه مبارک رمضان بین مردم توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز خرمای مضافتی بم به قیمت هر کیلو 45 هزار تومان برای مصرف کننده در حال توزیع است و همچنین میزان 10 تن تخم مرغ نیز در نظر گرفته شده که هر شانه 43 هزار تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

صفایی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در بازار به حد تعادل رسیده است، خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار قبل از شروع ماه مبارک رمضان با افزایش قیمت به طور سراسری در کشور رو به افزایش بود اما در حال حاضر قیمت ها کنترل شده و افزایش قیمت چشمگیری مشاهده نمی شود.

وی در اشاره به جلوگیری برای کمبود تخم مرغ در بازار، بیان کرد: تأمین تخم مرغ استان علاوه بر استفاده از تولیدات داخلی مقداری تخم مرغ دیگر نیز از خارج از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرما و تخم مرغ در کرمانشاه اعلام شد

قیمت خرما و تخم مرغ در کرمانشاه اعلام شد