مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-06دانش

بازدید وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از ناحیه نوآوری شریف؛


سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن بازدید از محصولات فناورانه ناحیه نوآوری شریف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این بازدید، از 20 شرکت ناحیه نوآوری شریف، برج بنتک، باشگاه کسب وکار دانش بنیان (باکس)، کارخانه نوآوری بایوتکس و کارخانه نوآوری آزادی به عمل آمد.

در جریان این بازدید، ضمن معرفی شرکت های مستقر در این ناحیه نوآوری، شکل فعالیت، میزان درآمدزایی و اشتغال آفرینی شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر و زمینه حمایت وزارت علوم در بحث های زیرساختی، تسهیل گری، پشتیبانی و رفع موانع شرکت های فعال این حوزه مطرح شد.

یک مدل جدید توسعه شهری سورنا ستاری در این بازدید، با بیان اینکه در طول این سال ها، بازدیدهای متعددی از ناحیه نوآوری شریف داشته، گفت: ناحیه نوآوری شریف، یک مدل جدید از توسعه است که نشان می دهد دانشگاه می تواند سرمنشا تغییراتی در جامعه باشد و یک مدل جدید توسعه شهری است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اعلام اینکه اساتید زیادی از دانشگاه های مختلف کشور، مشغول فعالیت در ناحیه نوآوری شریف هستند، افزود: تمام شرکت ها و مراکز نوآوری این ناحیه، با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسعه پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از ناحیه نوآوری شریف؛

بازدید وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از ناحیه نوآوری شریف؛