مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-06اجتماعي

رعایت پروتکل ها در مدارس اردستان سخت گیرانه باشد


به دلیل حفظ سلامت دانش آموزان رعایت پروتکل ها و بازرسی ها از مدارس شهرستان اردستان باید سخت گیرانه باشد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: به دلیل حفظ سلامت دانش آموزان رعایت پروتکل ها و بازرسی ها از مدارس شهرستان اردستان باید سخت گیرانه باشد.

حمیدرضا تأملی، امروز(چهارشنبه، 17 فروردین) در شورای آموزش و پرورش اردستان، اظهار کرد: یکی از اهدافی که مجموعه شهرستان در سال جدید برای آن برنامه ریزی دارد شعار اردستانِ قوی است که برای تحقق این هدف، آموزش می تواند مهم ترین زیرساخت تحقق قوی شدن در حوزه های دیگر باشد.

وی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس به صورت حضوری، افزود: استقبال خوبی از سوی خانواده ها برای همراهی فرزندان به کلاس های تعلیم و تربیت را شاهد بوده ایم که انتظار داریم مسائل امنیتی و انتظامی تردد دانش آموزان از خانه تا مدرسه و بالعکس نیز به روال قبل از کرونا برگردد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: بازگشایی کامل و حضوری مدارس همچنان قید سخت گیرانه رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد و به دلیل حفظ سلامت دانش آموزان دستورالعمل ها و بازرسی ها از مدارس شهرستان اردستان باید سخت گیرانه باشد.

تأملی گفت: با پیگیری هایی که اواخر سال گذشته انجام شد و با حمایت های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ 20 میلیارد ریال تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها در مدارس اردستان سخت گیرانه باشد

رعایت پروتکل ها در مدارس اردستان سخت گیرانه باشد