مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-06اقتصادي

افزایش 90 درصدی تصادفات درون شهری خراسان شمالی در نوروز 1401


رییس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نوروز امسال، تعداد 578 مورد تصادف در شهرهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش را نشان می دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نوروز امسال، تعداد 578 مورد تصادف در شهرهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش را نشان می دهد.

احمد خندانی مقدم، در گفت وگو با ایسنا با اعلام جزییات این خبر، اظهار کرد: در ایام نوروز سال 1401، تعداد 73 مورد تصادف جرحی در شهرهای سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی 3 مورد تصادف فوتی نیز در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته است، افزود: در این مدت متأسفانه 4 نفر جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تصادفات درون شهری در این مدت 94 نفر مجروح داشته است، یادآور شد: تعداد مجروحان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 2 درصدی همراه بوده است.

سرهنگ خندانی مقدم ادامه داد: تعداد 502 مورد نیز تصادف خسارتی در حوزه درون شهری به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 90 درصدی تصادفات درون شهری خراسان شمالی در نوروز 1401

افزایش 90 درصدی تصادفات درون شهری خراسان شمالی در نوروز 1401