مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-06سياسي

بندر خشک در میاندوآب ایجاد می شود


سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: با هدف تسریع و تسهیل در امر ترانزیت و صادرات کالا ایجاد بندر خشک به عنوان یک طرح مهم در این شهرستان در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی پیام در نشست با دهیاران بخش های دوگانه مرکزی و بکتاش میاندوآب اظهار کرد: از محل ایجاد آن به عنوان یک طرح مهم در سفر هفته استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب بازدید شد و اجرای آن توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

وی افزود: ماهیت و کارآیی بندر خشک همانند منطقه آزاد تجاری است که در جوار آن فرودگاه، راه آهن و محورهای ارتباطی تقویت می شود که نقش مهمی در ترانزیت کالا به کشور و همچنین صادرات داشته و کمک بزرگی به کشاورزی و دامداری شهرستان خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب در ادامه از آغاز سفرهای روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این سفرها ابتدا با اولویت روستاهای محروم و فاقد دهیاری خواهد بود.

پیام، با بیان اینکه 11 روستای میاندوآب شامل هفت روستا بدون شورا و چهار روستا بدون دهیاری است، افزود: قبل از آغاز سفرها، شوراهای بخش مشکلات این روستاها را باید احصا و جمع آوری کرده و از قبل، باید این سفر برای مردم اطلاع رسانی شود تا در مسجد روستا حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر خشک در میاندوآب ایجاد می شود

بندر خشک در میاندوآب ایجاد می شود