مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-06ورزشي

لیگ یک فوتبال و مشکلات داوری


بیانیه دادن و صحبت علیه داوری، تبدیل به کار اصلی تیم های لیگ یکی شده است و حالا دیگر بعد از هر بازی و جدا از نتیجه گرفته شده، باشگاه های حاضر در لیگ دسته اول یک بیانیه علیه داوری صادر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 24 هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایران گذشته است و ملوان و مس با 53 و 50 امتیاز، مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

اختلاف 8 امتیازی خیبر با تیم دوم، راه صعود را برای این تیم و آرمان گهر سخت کرده است.

البته این دو تیم و سایر تیم های لیگ یکی مقصر اصلی عقب ماندن از کورس قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر را داوری می دانند و اعتراض به داوری، سر لیست بهانه تراشی های سرمربیان این تیم ها است .

با توجه به نبود VAR در فوتبال ایران، سطح توقع از داوری چه در لیگ برتر و چه در دسته های پایین تر زیاد است و تیم ها، بازیکنان و سایر اعضای باشگاه ها انتظار دارند داور در هر بازی بدون اشتباه سوت بزند.

البته این انتظار و خواسته اشتباه نیست اما زمانی باید این انتظارها و خواسته ها وجود داشته باشد که امکانات کامل در اختیار داور قرار بگیرد و او بدون دغدغه بازی ها را سوت بزند.

در لیگ یکی که ورزشگاه ها، دوربین های فیلمبرداری و حتی سخت افزارهای استادیوم ها در استانداردهای جهانی نیست، نمی توان قضاوتی در حد فوتبال اروپا یا حتی آمریکای جنوبی انتظار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ یک فوتبال و مشکلات داوری

لیگ یک فوتبال و مشکلات داوری