مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-06سياسي

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: آشپزخانه «اطعام مهدوی» با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان کمیته امداد در اردوگاه فجر افتتاح شد.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در حاشیه افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: آشپزخانه های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان های تابعه استان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی هدفگذاری برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از 350 هزار پرس غذای گرم و 100 هزار بسته معیشتی برای خانواده های زیر پوشش است که در کنار آن، تهیه بسته های معیشتی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان با بیان اینکهطبق برنامه ریزی ها تا پایان ماه رمضان، خانواده های زیرپوشش از 100 هزار بسته معیشتی بهره مند خواهند شد در ادامه از اجرای طرح جذب 21 هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزاد سازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره گیری کد مهربانی #081*8877* و شماره کارت مجازی 6037-9975-9177-7777 کمک های خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» همدان

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» همدان