مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-06اقتصادي

جزییات اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی در خوزستان گفت: در قالب این طرح که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می شود، - به 189 روستا در خوزستان با اعتبار 15 هزار میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی می شود.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و نگاه دولت به مناطق محروم، پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا به عنوان چهارمین شهرستان مورد نظر در طرح جهاد آبرسانی آغاز شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا چهارمین پروژه ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه 200 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حمایت های اعتباری و چشمگیر دولت در اجرای پروژه های محرومیت زدایی گفت: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده و در این زمینه تاکنون پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا با جدیت آغاز شده است.

کرمی نژاد با اشاره به تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان عنوان کرد: با اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری سپاه، به دنبال حل مشکل تامین آب شرب در روستاها هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان

جزییات اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان