مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-06اقتصادي

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی دیهوک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: توسط 10 سامانه تردد شمار از آغاز طرح نوروزی 571 هزار و 200 تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان به ثبت رسیده است.

- و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، مهدی کیانپور، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: از آغاز طرح راهداری نوروزی تا پایان روز 15 فروردین ماه 1401 به طور متوسط در هر ساعت 1190 تردد در محورهای مواصلاتی به ثبت رسید.

به گفته وی توسط 10 سامانه تردد شمار از آغاز طرح نوروزی 571 هزار و 200 تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و بعد از محدودیت های کرونایی طی دو سال اخیر، حجم ترددها و مسافرت ها در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت و میانگین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک حدود 96 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

کیانپور ادامه داد: خوشبختانه در طول این مدت هیچ گونه مورد تصادف فوتی در محورهای حوزه استحفاظی این بخش به ثبت نرسیده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک تصریح کرد: جاده های این بخش به دلیل اتصال استان های جنوبی کشور به بارگاه منور امام رضا (ع) از ترافیک بسیار بالایی در سطح استان برخوردار است که بیشترین تردد روزانه 7 هزار و 896 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی دیهوک

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی دیهوک