مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-06سياسي

اقتصاد هنر انقلاب را دریابید/ حوزه هنری پرچمدار جریان سازی هنری در گلستان باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به غفلت از حوزه اقتصاد در هنر انقلاب، گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریت این حوزه مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به غفلت از حوزه اقتصاد در هنر انقلاب، گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریت این حوزه مورد توجه قرار بگیرد.

سید محمد دهنوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه هنری استان گلستان با اشاره به اینکه افق های آینده انقلاب اسلامی افق های روشنی است، اظهار کرد: این یک ادعای شخصی نیست بلکه تمام دنیا امروز چرخش معادلات جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه خمیرمایه رشد و تعالی هنر انقلاب اسلامی را در این چند دهه خود شخص رهبری هدایت و راهبری کردند، افزود: امروز به فضل الهی همانطور که رهبری گفتند حوزه هنری امید هنر انقلابی است و این یک نشان برجسته و افتخار برای این حوزه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه نکته مغفول در حوزه هنر انقلاب اقتصاد هنر است، خاطرنشان کرد: امروز نیز نیازمند هنری هستیم که به کمک اقتصاد کشور و زیست بوم ما بیاید.

دهنوی با اشاره به اینکه آنچه تفاوت فیزیکی هنر انقلابی با هنر غیر انقلابی است کار تیمی و جبهه ای است، تصریح کرد: من از همه مدیران و دلسوزان انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد هنر انقلاب را دریابید/ حوزه هنری پرچمدار جریان سازی هنری در گلستان باشد

اقتصاد هنر انقلاب را دریابید/ حوزه هنری پرچمدار جریان سازی هنری در گلستان باشد