مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-06سياسي

فعالیت 30 گروه جهادی سپاه نهاوند در نوروز 1401


در نوروز امسال 30 گروه جهادی وابسته به سپاه در شهرها و مناطق مختلف روستایی نهاودن مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

- علی مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در مجموع 180 گروه جهادی شناسنامه دار در شهرستان نهاوند وجود دارد که 30 گروه از آنها در نوروز امسال در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

وی افزود: در این فعالیت ها گروه های جهادی بقیه الله(عج)، شهید ترکمان، شهید کرم رضا چگینی و شهید سلگی در روستاهای بخش خزل و گروه جهادی بسیج فرهنگیان نهاوند در شهر نهاوند حضوری فعال داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند توزیع یک هزار و 765 بسته کمک های مومنانه، پرداخت 3 میلیون تومان کمک هزینه درمان و اهدای 95 دست لباس برای افراد نیازمند را از جمله اقدامات این گروه ها دانست و گفت: برای زوج های جوان نیازمند نیز 7 میلیون تومان پول نقد، گاز و سه تخته فرش و برای سایر افراد نیازمند نیز مبلغ 20 میلیون تومان به صورت نقدی اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح سه شنبه های مهدوی نیز 600 پرس غذا و هشت رأس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است گفت: گروه های جهادی به عنوان سفیران کار و تلاش و خدمت رسانی بی منت به مردم در دورافتاده ترین نقاط با اخلاص و پای کارآوردن تمام توان و ظرفیت به دنبال رفع فقر و محرومیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 گروه جهادی سپاه نهاوند در نوروز 1401

فعالیت 30 گروه جهادی سپاه نهاوند در نوروز 1401