مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-06سياسي

اجرای برنامه های کنگره ملی شهدای لرستان در قالب 22 کمیته


مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اینکه برنامه های ملی کنگره شش هزار و 544 شهید استان لرستان در قالب 22 کمیته اجرا می شود، گفت: - ایسنا/لرستان مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اینکه برنامه های ملی کنگره شش هزار و 544 شهید استان لرستان در قالب 22 کمیته اجرا می شود، گفت: با توجه به محدودیت زمانی تا اجلاسیه این کنگره ، نیاز به عزم همگانی و همگرایی همه دست اندرکاران است.

محمد محمودوند در جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان که با حضور استاندار معاونان استاندار، فرمانده سپاه لرستان و مسئولان کمیته ها در استانداری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشرفت برنامه های ابلاغی ستاد کنگره و بیان موانع و آسیب های احصاء شده در سال 1400، اظهار کرد: موانعی بر سر راه برخی از برنامه های کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان وجود دارد که باید برای رفع این موانع و مشکلات مساعدت های لازم به عمل آید.

وی افزود: برنامه های ستاد کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان در سال 1399 ابلاغ شده که بخشی از آنها در مرحله اجرا، نیاز به پشتیبانی و تأمین اعتبار لازم دارند.

محمودوند با اشاره به اینکه برنامه های ملی کنگره شش هزار و 544 شهید استان لرستان در قالب 22 کمیته اجرا می شوند، گفت: با توجه به محدودیت زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های کنگره ملی شهدای لرستان در قالب 22 کمیته

اجرای برنامه های کنگره ملی شهدای لرستان در قالب 22 کمیته