مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-06دانش

موافقت با 4 طرح نوآورانه و فناورانه در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی پرهیزکار ، دبیر شورا و مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: دومین جلسه شورای پذیرش و سرمایه گذاری در سالن کنفرانس معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور اعضای شورا و با موضوع بررسی .

- از میان شماری از طرح های دریافت شده 4 طرح نوآورانه و فناورانه واجد شرایط در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی تهران مجوز استقرار را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی پرهیزکار ، دبیر شورا و مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: دومین جلسه شورای پذیرش و سرمایه گذاری در سالن کنفرانس معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور اعضای شورا و با موضوع بررسی و تصمیم گیری در خصوص درخواست برای پذیرش در مرکز و ارائه طرح های مربوطه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مجریان 4 طرح واجد شرایط با عنوان های ایجاد زیرساخت نرم افزاری خدمات روانسنجی تحلیلی و مدیریت مشاوره منابع انسانی ، طراحی، ساخت و تجاری سازی افزودنی ضدیخ هیبریدی ، ساخت و تجاری سازی نرم افزار محاسبه دقیق توصیه کودی زمین های کشاورزی در کشت های مختلف و مرکز رویت پذیری و افزایش ضریب تأثیر تحقیقات (رونیک) توضیحاتی ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 4 طرح نوآورانه و فناورانه در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی تهران

موافقت با 4 طرح نوآورانه و فناورانه در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی تهران