مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-06اجتماعي

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چقدر آمار مسافران مترو تهران را افزایش داد؟


مدارس و مراکز آموزشی از 14 فروردین به صورت حضوری بازگشایی شده و این موضوع به ترافیک پایتخت افزوده است.

مدیران مترو می گویند آمار مسافران در ایستگاه های حوالی دانشگاه ها و مراکز آموزشی بزرگ 30 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می شود تا 3 هفته آینده آمار مسافران چند برابر شود.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری: از 14 فروردین مدارس و دانشگاه ها در کشور حضوری شده و این موضوع به ترافیک در کلانشهرهای کشور به ویژه تهران افزوده است.

هرچند حمل و نقل عمومی به گفته مدیران شهری جهت این بازگشایی ها تقریبا آماده شده ولی کمبود واگن مترو و اتوبوس از سال های قبل به مشکلات این حوزه افزوده است.

دو سال بود که آمار مسافران مترو در پایتخت به شدت ریزش یافته بود و تردد روزانه دو میلیون با مترو به حدود چند صد هزار رسید چراکه هم مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری شد و هم شهروندان از بیم ابتلا به کرونا در شهر زیرزمینی کمتر از مترو استفاده می کردند.

  اما حالا دوباره ا  بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و کاهش آمار کرونا و واکسیناسیون سراسری در مقابل این بیماری به جمعیت مسافران مترو پایتخت افزوده شده است.

شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در روزهای گذشته از عموم شهروندان تهرانی درخواست کرد؛ با توجه به بازگشایی کامل مراکز آموزشی و پیش بینی افزایش تقاضای سفر و ترافیک، تا حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چقدر آمار مسافران مترو تهران را افزایش داد؟

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چقدر آمار مسافران مترو تهران را افزایش داد؟