مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-05سياسي

آزادسازی 350 میلیارد تومان از بانک های چین برای اداره شرکت هفت تپه


دادستان سابق عمومی و انقلاب اهواز با اشاره به روند حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه گفت: عمق موضوع هفت تپه بسیار بیشتر این مسائل بود و بحث های اجتماعی و کارگری، - ایسنا/خوزستان دادستان سابق عمومی و انقلاب اهواز با اشاره به روند حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه گفت: عمق موضوع هفت تپه بسیار بیشتر این مسائل بود و بحث های اجتماعی و کارگری، لایه رویی آن بود.

عباس حسینی پویا در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری خوزستان و دادستان مرکز استان که امروز (16 فروردین ماه) انجام شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که خیلی مدنظر رییس قوه قضاییه و دادستان کشور است، موضوع اجرای احکام قضایی است.

هدف از تشکیل پرونده، اجرای حکم است.

در بدو ورود، حوزه اجرای احکام به ویژه در اهواز نسبتا شلوغ بود به گونه ای که 50 درصد آمار اجرای احکام خوزستان در این شهرستان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در زمان آغاز کار، این حوزه را با 20 هزار و 617 پرونده تحویل گرفتم که در هفت سال و دو ماه خدمت، 147 هزار پرونده وارد اجرای احکام شد و 145 هزار پرونده مختومه شد و 4 هزار و 412 پرونده از موجودی اجرای احکام کسر شده است.

دادستان سابق عمومی و انقلاب اهواز گفت: همچنین در زمینه شعب تحقیق، بازپرسی و دادیاری در کل دادسرای خوزستان 45 هزار پرونده داشتیم؛ در این دوره 314 هزار پرونده وارد و 322 هزار پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 350 میلیارد تومان از بانک های چین برای اداره شرکت هفت تپه

آزادسازی 350 میلیارد تومان از بانک های چین برای اداره شرکت هفت تپه