مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-05سياسي

دستگیری 1450 مجرم متواری دارای حکم در خوزستان


دستگیری یک هزار و 450 نفر از سه هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی انجام شده در استان است.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: خوزستان از بُعد نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور داشته، دارای جایگاه ویژه ای است.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان در حال حاضر نیز دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تأمین کننده 40 درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

وی یادآور شد: شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب های سطحی، تأمین آب شرب و آشامیدنی به خصوص در حوزه غدیر که در 6 ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حل مشکلات شرکت هفت تپه و قرار گرفتن این شرکت در مسیر درست تا رسیدن به سودآوری در سال آینده از حمله توجهات دولت انقلابی به خوزستان است.

خلیلیان ادامه داد: اجرای پروژه های مختلف در قالب مصوبات سفر و اختصاص 36 هزار میلیارد تومان به خوزستان، 20 هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه گذاری و هشت هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان نیز از دیگر اقدامات دولت انقلابی برای خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 1450 مجرم متواری دارای حکم در خوزستان

دستگیری 1450 مجرم متواری دارای حکم در خوزستان