مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-05اقتصادي

بهرە برداری از طرح آبرسانی بە دیواندره نیازمند 50 میلیارد اعتبار است


چنانچه مبلغ 50 میلیارد تومان مورد نیاز طرح آبرسانی به شهرستان دیواندره به طور کامل ابلاغ شود این طرح در سال 1401 تکمیل خواهد شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: چنانچه مبلغ 50 میلیارد تومان مورد نیاز طرح آبرسانی به شهرستان دیواندره به طور کامل ابلاغ شود این طرح در سال 1401 تکمیل خواهد شد.

محمد فرهاد امروز (16فروردین) با حضور در دیواندره از طرح آبرسانی به این شهرستان دیواندره از محل سد سیازاخ بازدید و اظهار کرد: طرح آبرسانی شامل ایستگاه پمپاژ پایاب سد، خط انتقال 1.

2 کیلومتری با لوله 500 میلیمتری چدن تا تصفیه خانه، احداث تصفیه خانه به ظرفیت 250 لیتر در ثانیه(170 لیتر برای تأمین آب شرب دیواندره و مابقی برای 73 روستای مجتمع ابوباتو)، خط انتقال به طول 9 کیلومتر از تصفیه خانه تا داخل شهر دیواندره و احداث 2 مخزن بین راهی یکهزار و 3 هزار مترمکعبی است.

وی با بیان اینکه کار احداث مخازن و خطوط انتقال در این طرح اجرا شده است، افزود: کارهای باقیمانده در این پروژه تصفیه خانه آب و ایستگاه پمپاژ می باشد که برای تکمیل آن ها نیز برنامه ریزی مناسبی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به پیشرفت 67 درصدی پروژه تا سال 99 گفت: از سال 99 که پیمانکار به دلایلی خلع ید شد، توانستیم پیشرفت پروژه را به 85 درصد برسانیم و برای تأمین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرە برداری از طرح آبرسانی بە دیواندره نیازمند 50 میلیارد اعتبار است

بهرە برداری از طرح آبرسانی بە دیواندره نیازمند 50 میلیارد اعتبار است