مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-05سياسي

از توزیع افطاری ساده تا برگزاری جشن ویژه دخترها و پسرهای روزه اولی


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اعلام ویژه برنامه های این سازمان برای ماه مبارک رمضان از اجرای 460 برنامه با عنوان کلی «بر آستان جانان» خبر داد و مهم ترین آن ها را تشریح کرد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اعلام ویژه برنامه های این سازمان برای ماه مبارک رمضان از اجرای 460 برنامه با عنوان کلی بر آستان جانان خبر داد و مهم ترین آن ها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمیان پور در نشست خبری ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری با عنوان بر آستان جانان به مناسبت ماه رمضان، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: امسال توفیق این را داشتیم که برنامه های سازمان فرهنگی هنری را به صورت مشارکتی با رادیو قرآن انجام دهیم.

برنامه های ویژه این سازمان با عنوان بر آستان جانان در 24 عنوان و در 460 اجرا برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزایش ارتباط با خدا در بین مردم شهر تهران، ترویج فضیلت اخلاقی صبر در بین مردم و ایجاد فضای جشن و شادی به مناسبت ماه رمضان در شهر را سه رویکرد اصلی این برنامه ها عنوان کرد.

وی به اجرای برنامه ضیافت الحسین(ع) در میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه در طول ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب برگزار می شود و برپایی مجالس قرائت قرآن کریم و توزیع افطاری ساده در میان روزه داران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع افطاری ساده تا برگزاری جشن ویژه دخترها و پسرهای روزه اولی

از توزیع افطاری ساده تا برگزاری جشن ویژه دخترها و پسرهای روزه اولی