مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-05اقتصادي

مدیرجدید با گرانی آمد/ کفن و دفن اموات 30 درصد گران شد!


مدیرآرامستان شهرداری زنجان از افزایش 30 درصدی هزینه دفن و کفن خبر داد و گفت: سعی کردیم، افزایش هزینه ها منطقی باشد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید دوستی، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر زنجان در جمع خبرنگاران در ارتباط با قرارداد شرکت جدید پیمانکاری در آرامستان زنجان اظهار کرد: قرارداد شرکت قبلی یک فروردین تمام شد و از امسال مناقصه با شرکت برنده به صورت 3 ساله ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر آرامستان شهرداری زنجان درباره افزایش هزینه دفن و کفن در قرارداد جدید گفت: طبق تأکید اعضای شورا و شهردار تعرفه ها به صورت منطقی افزایش پیدا خواهد کرد و میزان آنهم 30 یا 32 درصد خواهد بود.

دوستی لیستی از قیمت های جدید کفن و دفن ارائه نکرد و افزود: تعرفه در قبور و تغسیل و کفن و دفن متفاوت است و افزایش آنهم به صورت متغیر است، اما همه این امور به شرکت برنده برون سپاری خواهد شد.

مدیر آرامستان شهرداری زنجان برنامه آرامستان را جذب سرمایه گذار اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم که یک سری پروژه ها را به صورت سرمایه گذاری انجام دهیم، مثل کاری که در کرج و مشهد انجام شده است.

وی درباره طرح توسعه آرامستان نیز گفت: از طریق راه و شهرسازی پیگیر زمین 50 هکتاری مجاور آرامستان شدیم که به زودی به نام شهرداری سند می خورد، اما بحث های دیگری در قالب تعبیه پارک را هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرجدید با گرانی آمد/ کفن و دفن اموات 30 درصد گران شد!

مدیرجدید با گرانی آمد/ کفن و دفن اموات 30 درصد گران شد!