مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-05سياسي

ناگفته های سردار فضلی از فتنــه های سـه دهه اخیــر


سردار علی فضلی با پرده برداری از چگونگی طراحی فتنه های 78 و 88، به بی بصیرتی و سقوط برخی از خواص در دام فتنه ها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، خاطره های تاریخی فراوانی از فراز و فرودها و تحولات سیاسی و امنیتی کشور در اذهان عمومی نقش بسته که هنوز ابعاد آنها به طور دقیق و موشکافانه ای بیان نشده است.

به گواهی بسیاری از تحلیل گران، برخی از این رویدادها، چنانچه در کشورهای دیگری بوقوع پیوسته بودند، این ظرفیت را داشتند که طومار نظام های سیاسی را درهم بپیچند.

  از جنگ تحمیلی و توطئه و دسیسه چینی گروهک های وابسته به اجانب در صدر انقلاب تا تحمیل بی سابقه ترین تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه کشور با هدف فشار بر مردم و تحریک آنها علیه نظام و همچنین وقوع فتنه های گوناگون مانند آنچه که در سال های 1378 و 1388 و 1396 و فتنه بنزینی سال 1398 اتفاق افتاد، از جمله همین رویدادها بود که نظام اسلامی به فضل الهی و حضور مردم در صحنه و با هدایت های رهبر معظم انقلاب، توانست این گردنه ها را پشت سر بگذارد و حماسه های بی نظیری از بصیرت و ایستادگی درخشان مردم را ثبت کند.

در این میان باید از بزرگمردان بی ادعایی یاد کنیم که در این چهل و سه سال گوش به زنگ فرامین و منویات امامین انقلاب، جان خود را در طبق اخلاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های سردار فضلی از فتنــه های سـه دهه اخیــر

ناگفته های سردار فضلی از فتنــه های سـه دهه اخیــر