مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-05دانش

85 طرح نوآورانه مورد حمایت قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون پتنت ایران در سال 1400، با هدف ثبت و تجاری سازی ایده ها نوآورانه و اختراعات برنامه های خود را در سه محور آموزش، - در سال 1400 با بیش از 138 نشست آموزشی 5400 نفر با چگونگی ثبت پتنت و اختراع آشنا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون پتنت ایران در سال 1400، با هدف ثبت و تجاری سازی ایده ها نوآورانه و اختراعات برنامه های خود را در سه محور آموزش، پایش و مشاوره و ثبت اختراع خارجی به انجام رساند.

برنامه هایی که در ادامه معرفی می شود.

آموزشآموزش، یکی از فرآیند های کلیدی در تمام مراحل اختراع است.

چه فردی که ایده ای در ذهن دارد و می خواهد آن را به شکلی رسمی تقویت کرده و ثبت کند، چه افرادی که به ثبت اختراع نائل آمده و به دنبال تجاری سازی محصول خود در بازار های داخلی و جهانی هستند، چه کسانی که قصد شرکت و ارائه اختراع خود در همایش ها و سیمنار های مختلف را دارند و.

آموزش در هر مرحله، نقشی تعیین کننده دارد که مسیر ارزیابی اختراع راهموارتر کرده و میزان موفقیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

در سال 1400، 138 جلسه آموزشی در حوزه های مختلف برگزار شد که حدود 5400 نفر در این برنامه های آموزشی شرکت داشتند و فرآیند های آموزشی در مورد این تعداد تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 طرح نوآورانه مورد حمایت قرار گرفت

85 طرح نوآورانه مورد حمایت قرار گرفت