مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-05سياسي

شعار سال موقعیت استثنایی دراختیار جامعه علمی قرار داد


وزیرعلوم با بیان اینکه تعیین شعار سال از سوی رهبری موقعیت استثنایی در اختیار جامعه علمی قرارداد گفت: برنامه های عملیاتی برای تحقق شعار سال پیش بینی کرده ایم.

- ، محمدعلی زلفی گل امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک گفت: انتصاب دکتر جواد محمدی به عنوان رییس جدید پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری شایسته تقدیر است زیرا ایشان شخصیت ملی هستند و می توانند مایه رشد پژوهشگاه باشند.

وی افزود: حضور رییس جدید پژوهشگاه یک فرصت برای اساتید پژوهشگران و دانشمندان پژوهشگاه خواهد بود.

وزیر علوم با بیان اینکه وزارت علوم تمام قد از این پژوهشگاه و سایر پژوهشگاه ها حمایت می کند خاطر نشان کرد: ضروری است تفاوت بین پژوهشگاه ها و دانشگاه ها مشخص باشد؛ اگر قرار باشد پژوهشگاه ها اقدامات دانشگاه ها را انجام دهند نقض غرض است.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه باید مرکزی برای اجرای طرح های فناورانه باشد که این از عهده دانشگاه ها خارج است، عنوان کرد: در واقع پژوهشگاه ها نقش هدایت گری پژوهش ها در رسته و رشته خود را دارند.

به گفته زلفی گل، اگر پژوهشگاه زیست فناوری کمتر از صد عضو هیئت علمی دارد به این معناست که این اعضا نقش هدایت گری فناوری دارند و می توانند با تعریف پروژه های کلان، اساتید دانشگاه ها را به کار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال موقعیت استثنایی دراختیار جامعه علمی قرار داد

شعار سال موقعیت استثنایی دراختیار جامعه علمی قرار داد