مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-05سياسي

اورهال 36 رام قطار شهری تا پایان سال جاری/ایران به سمت خودکفایی تولید واگن


وزیر کشور، تقویت زیرساخت مترو را یکی از نیازهای مهم کشور دانست و گفت: خودکفایی در حوزه تولید واگن های قطار شهری با فعالیت شرکت واگن سازی تهران به نحو مطلوبی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور و سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شرکت واگن سازی تهران بازدید کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه یک رام قطار با 85 درصد تولید داخل، مساله خوبی به سوی خودکفایی محسوب می شود؛ گفت: ان شاء الله با طی مراحل نهایی بتوانیم با خودکفایی، نیازهای داخلی در حوزه مترو را تامین کنیم.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری نیز با ابراز خرسندی از اقدامات کلیدی و مهمی که این شرکت در پروژه هایی نظیر قطار ملی کشور داشته است، گفت: در سال جدید و با تکیه به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال تولید،دانش بنیان و ارزش آفرین، لازم است با استفاده از تخصص مهندسان و طراحان شرکت های دانش بنیان داخلی، نیازهای این شرکت در تامین ساخت قطار مترو و لوازم یدکی مصرفی و تعمیرات اساسی ناوگان کنونی قطارهای مترو نیز مرتفع شود.

شفیعی افزود: بدون شک با بهره گیری از تجربه و خلاقیت متخصصان داخلی، از خروج مبالغ قابل توجه ارزکشور جلوگیری شده و با همکاری شرکت های دانش بنیان داخلی و شرکت واگن سازی می توان به تامین واگن های متروی تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورهال 36 رام قطار شهری تا پایان سال جاری/ایران به سمت خودکفایی تولید واگن

اورهال 36 رام قطار شهری تا پایان سال جاری/ایران به سمت خودکفایی تولید واگن