مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-05حوادث

تقدیر فرماندار اهواز از فداکاری جوان اهوازی در حادثه آتش سوزی


فرماندار اهواز با حضور در منزل میلاد مرید السادات از اقدام قهرمانانه وی در نجات جان شهروندان در آتش سوزی مجتمع خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی روز سیزدهم فروردین با اهدای لوح تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز در منزل میلاد مرید السادات حضور یافت و از اقدام قهرمانانه وی در نجات جان شهروندان در آتش سوزی مجتمع خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی روز سیزدهم فروردین با اهدای لوح تجلیل کرد.

مسعود فلاحی در این دیدار با بیان اینکه میلاد برادر زاده شهید محمدرضا مرید السادات از شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: از خانواده شهیدی که قطعا بهای این نظام و انقلاب را پرداخت کرده و عزیزترین عضو خود را در راه دفاع از وطن تقدیم کردند همچین فرزند قهرمانی تربیت می کنند که جان خودش را به خطر انداخت و به آتش زد و جان همشهریان خود را نجات داد.

وی از اقدام شجاعانه میلاد مرید السادات جوان اهوازی در آتش سوزی تشکر و قدردانی کرد و افزود: قطعا ما سرمایه هایی همچون میلاد مرید السادات و علی لندی ها داریم که امروز نظام و انقلاب ما تثبیت شده است و هیچگونه تهدیدی متوجه آن نیست.

فرماندار اهواز گفت: تا زمانی که این تفکر، روحیه، جوانان، و خانواده هایی داریم نمی توانند به کشور ما آسیب بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرماندار اهواز از فداکاری جوان اهوازی در حادثه آتش سوزی

تقدیر فرماندار اهواز از فداکاری جوان اهوازی در حادثه آتش سوزی