مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-05سياسي

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی شد


طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با 16 رأی موافق به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و اعضای شورای شهر نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه این طرح مورد تایید قرار گرفته است، گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون نظارت و حقوقی با این طرح موافق بودند و با توجه به تایید این طرح، به صحن شورا اعلام شده است.

مهدی اقراریان رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران نیز با اشاره به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه، بیان کرد: در دوره قبل اقدامی در زمینه شفاف سازی صورت گرفت و شهرداری باید لایحه خود را به منظور قانونمد شدن، منظم شدن و شفافیت گزارش خود را ارائه دهد.

در ادامه عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه مجمع شهرداران آسیایی یک نهاد بین المللی و غیرحاکمیتی است، گفت: شهرداران زیادی عضو این مجمع هستند و هیئت اجرایی آن سالیانه یک یا چند بار تشکیل می شود و به عنوان نمود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی شد

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی شد