مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-05سياسي

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی


رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس برنامه های ویژه این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان فارس را تشریح کرد.

- ، مجید میکاییلی، ظهر سه شنبه در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: در تقویم رسمی کشورمان سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی، 20 فروردین ماه به نام روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی با یادآوری اینکه همچنین این روز به نام روز قشر بسیج هنرمندان نامگذاری شده است، افزود: در سال جاری هفته هنر انقلاب اسلامی در بازه زمانی 19 تا 26 فروردین ماه خواهد بود که در این بازه برنامه های متعددی در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.

میکاییلی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ستاد متمرکزی با حضور سازمان بسیج هنرمندان و سایر نهادهای فرهنگی در استان تشکیل شده است، گفت: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و مزیت ها و نیازهای برآمده از زیست بومی فرهنگی و اجتماعی استان، یکسری تولیدات و برنامه های هنری طراحی شده اند که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس محور برنامه هایی که قرار است توسط این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین در طول سال جاری اجرا می شوند را مردم محور، مسئله محور، محصول محور و اثربخش اعلام کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی