مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-05ورزشي

جمله جنجالی امام جمعه اصفهان


امام جمعه موقت اصفهان در شرایطی پوشش فوتبالیست ها را که باز باید تأکید شود فقط قسمتی از زانوی آن ها هویداست، برای زنان حرام توصیف کرده که پیش از این با اظهاراتش درباره دوچرخه سواری زنان هم مباحث زیادی را رقم زده بود.

- روزنامه شرق نوشت: صحبت های امام جمعه موقت اصفهان درباره پوشش فوتبالیست ها و لباس آنها، در شرایطی مطرح شده که به غیر از بخشی از زانوی بازیکنان فوتبال، جای دیگری از بدن آن ها مشخص نیست.

اینکه چطور با استناد به اسلام، پوشش فوتبالیست ها برای نگاه زنان ایراد دارد و باید از انظار آن ها دور باشد، مقوله ای است که یکپارچگی نظر در بین همین علمای ایرانی نیز برایش وجود ندارد.

تماشای فوتبال برای زنان حرام است! ؛ این جمله که احتمالا به قدر کافی شوکه کننده است، نگاه یک مفتی سعودی و نظرش درباره تماشای فوتبال در سال 1394 است.

همان سال مورکووورد نیوز با اشاره به چنین نظری نوشت: یک مفتی عربستان اعلام کرد تماشای فوتبال مردان برای زنان مسلمان حرام است و افرادی که به این کار مبادرت می ورزند، گناه کبیره مرتکب می شوند؛ چراکه تماشای بدن مردان با لباس ورزشی برای زنان حرام است .

اگرچه چنین دیدگاهی تند به نظر می رسید، ولی با توجه به نگاه موجود در عربستان، با آن جو سابق، مطرح شدنش اعتراض گسترده ای در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمله جنجالی امام جمعه اصفهان

جمله جنجالی امام جمعه اصفهان